.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بدهی 12 ميليارد تومانی گيلانیها به شركت برق

مديرعامل شركت توزيع برق گيلان گفت: مشتركان برق گيلان مبلغ 12 ميليارد تومان به شركت توزيع برق استان بدهكار

جمشيد طالبي در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران با تبريك روز خبرنگار و ايام شعبانيه افزود: طلب ما از مشتركان برق استان، بيشتر خانگي و برخي واحدهاي صنعتي است.
طالبي اضافه كرد: عدم وصل معوقه، سبب كاهش درآمد شركت مي‌شود و وصول مطالبات نيز انتقال شبكه‌هاي فوق توزيع و پايداري شبكه‌هاي برق را در پي دارد.
وي اظهار داشت: گيلان 900 هزار مشترك برق دارد كه 50 درصد مصرف انرژي مربوط به بخش خانگي، 20 درصد صنعت، 10 درصد بخش تجاري، 10 درصد ادارات دولتي و بقيه نيز انشعابات آزاد مانند كشاورزي و غيره است.
طالبي با بيان اينكه بيش از 23 هزار كيلومتر شبكه برق در استان وجود دارد، تصريح كرد: يك هزار و 246 كيلومتر زميني و بقيه هوايي است.
وي از برق دار بودن 2 هزار و 431 روستاي استان خبرداد و اظهار داشت: در سال‌هاي اخير به بسياري از روستاهاي صعب العبور برق رساني شده است.
مديرعامل شركت توزيع برق گيلان با اشاره به تاريخچه استقلال شركت توزيع برق اذعان داشت: اين شركت از 72 از برق منطقه اي گيلان جدا شد و با پيگيري‌هايي انجام شده از سال 86 به طور كامل مستقل و از حالت كارفرمايي خارج شد و اكنون تمام قرارداد و بودجه ما با شركت توانير انجام مي‌شود.
به گفته طالبي منبع درآمد اين شركت از محل فروش انرژي و فروش انشعاب برق است.
وي پراكندگي ساخت و سازها در گيلان به ويژه در رشت را از مشكلات اساسي براي شركت توزيع برق عنوان نمود و تصريح كرد: از شهرداران مي‌خواهيم در ساخت آپارتمان‌هاي 6 واحد به بالا و نيز تفكيك زمين‌هاي 500 متر به بالا از شركت توزيع برق استعلام بگيرند كه آيا مي‌توانيم برق آنها را تأمين كنيم ياخير.
طالبي ادامه داد: شركت توزيع برق به دنبال تملك زمين براي ايجاد پست برق نيست و اگر اداره‌اي توجيهه فني نداشته باشد مبادرت به اخذ زمين از متقاضي نمي‌كنيم بلكه هرجا شبكه اجازه دهد تأمين برق مي‌كنيم ولي هزينه تجهيز پست، سرسام آور است.
محمد اسماعيل هنرمند معاون برنامه ريزي شركت توزيع برق استان نيز از كاهش روشنايي‌ها در معابر شهرها و برج هاي نور خبر داد و گفت: يكي از اقدامات مهم در مصرف مديريت برق، حذف لامپ‌هاي پر مصرف در اصناف بوده است.
محمدعلي نيكدوز معاون بهره برداري شركت توزيع برق گيلان نيز اعمال خاموشي‌ها را بر اساس جدول تنظيم شده دانست و گفت: در برخي مواقع كه خاموشي‌ها انجام مي‌شود مشتركان بسيار زيادي با شماره سامانه 121 تماس مي گيرند كه تماس مكرر افراد باعث ايجاد اختلال در موارد ضروري است.
وي تأكيد كرد: بعد از خاموشي دستگاه‌ها را همزمان وارد مدار نكنند كه اين امر باعث قطع كليدهاي حفاظتي مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 22 مرداد 1387
لطفا مشخص کنید چه مقدار از این مطا لبات مربوط به سازمانهای دولتی و وابسته به ارگانهای گوناگون است و چند در صد مربو ط به خانواده های شهری و ر وستایی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.